onsdag 18 november 2009

Dags o uppdatera mitt cv

Med skaftet på en tupperingskam samt en potatissticka har jag nu löst hela vårt förbannade värmesystem-problem. Allt går om man kan. Så är det. I alla fall om man har facebook och en Thea och en Anders i chatten som support. Och en instruktionsbok där första raden lyder "Elinstallationernas funktion ska utföra av en behörig installatör..."

2 h tog det. Och nu ska det bli varmt här hemma.

Ta er i arselt förbannande supportgubbar som kräver mig på 1600 kr för ett jobb ni inte utfört. Och för kränkningar.

Det var inte den otrevliga tonen som sådan som störde mig. Utan att han förutsatte att jag var en "dum blondin" och inte visste vad jag pratade om för att jag är tjej. Och har ljus röst. Fan vad jag hatar att jag har en ljus röst. Vem ärvde jag det från???

Nu ska jag sova gott, och vakna varmt! Som tea sa, tack fina tea!

Och skulle det visa sig att det inte bli så måste jag nog skjuta mig själv!

go natt

2 kommentarer:

Åsa sa...

You go girl!!
Jag hänger på och hyllar potatisstickan! Jag hade också hjälp av den igår när modemet strulade! Hoppas det var varmt och skönt när ni vaknade idag, härligt jobbat!!

Caroline sa...

Tack Åsa!! Ja men visst är potatissticka ett universalverktyg!! :-) Ja alldeles svettigt blev det, HÄRLIGT! Här snålas det ej med värme... KRAM till dig min vän