söndag 11 oktober 2009

Mitt härliga Svensson-liv

Lördagar betyder ju stallet för mig och Leia, det är vår enda dag då vi har uppsatt egentid i veckan. Så mysigt att dels få vara alldeles själv med min stora trollunge och dels att få komma ut i friska luften och äntligen få vara med hästar igen- och Leia gillar det med! ;-) Detta är ridskolan hon rider på, ett kanon-ställle inte allt för långt bort. Leias grannkompis Saga rider där med, det är ju ett extra plus, roligt att tjejerna gör något ihop! :-)

Igår fick tjejerna köra de små shettisarna, eller ja, en shettis o en åsna för Åsnis fick följa med ut.

Leia, Saga och Mathilda som kör Åsnis.

Fina Sagas tur att köra!

På kvällen var det kalas-dags, fina faster Martina fyllde 20 år och det firade vi! Fullt ös medvetslös är en bra sammanfattning. Vi stannade kvar och kollade på matchen som var en stor besvikelse. Våra underbara barn somnade så snällt så snällt.


Grattis Martina 20 år!


Mmmmm Leia o kusin Saga.


Fullt ös!


Jag o min Stella!


Nu ska lillan sova!

Visst är det härligt "Svensson" jag lever?
Absolut och jag älskar det! :-)

2 kommentarer:

Sandra R sa...

Ja, Caroline, det är ett härligt liv du lever. Du ser det fina i allt och det tror jag är få förunnat.
Ha en fin dag! Kram Sandra

Caroline sa...

Det var snällt sagt Sandra! :-)