måndag 5 oktober 2009

Dagens schema

Idag ska vi först på minstingen, dvs till Öppna Förskolan i kyrkan, ett underbart ställe och trevligt tillfälle som jag absolut inte vill missa! Men vi hinner ej stanna tiden ut för vi har ett besök hos Mats Edenholm på barnkirurgen idag på drottning Silvia. Vi ska prata mat. Hoppas innerligt på att få börja mata mat nu till Stella, och inte bara gröt.

När jag väl är där uppe ska jag passa på att hälsa på min vän Linda o hennes lille son som på grund av en lårbensfraktur ligger med benet i sträck på barnkirurgen, avdelningen jämte som Stella låg inne på när hon föddes.

Sedan är det styrelsemöte i kväll, inte så värst spännande, i kväll är det för styrelsen i samfälligheten där jag bor, jag är suppleant så det är inte jätte-viktigt att jag går eg men jag missade så många gånger i våras när Stella var mer akut sjuk (och jag!) så jag får ta igen lite gånger nu!

Vi ses i kväll! Nu är det ont om tid!

Inga kommentarer: