lördag 26 december 2009

Våran jul!


Julmiddag hemma hos oss i vårt kök.


Tomten kom i år med...


Förväntansfull Leia.


Stella grejar med paketen...


Stellas julklapp, taxen!


Stella o Malin provar mössor.


Sötnosen leker med sina julklappar på juldagens morgon.


Storasyster hjälper till att öppna julklapparna. Anda julfirandet, juldagen i Borås.


Syskon!

Moster Cilla och Stella framför granen.

Som ni ser har vi haft en supermysig jul, med två firande en för varje släkt,

Vi hörs,

Puss o Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon! Vilka mysiga bilder!! Saknar er redan! Kram moster Cilla :))

Carolina sa...

Vilka mysiga bilder -ni ser ut att ha haft det jättemysigt :-) God fortsättning! kram

Jennie sa...

Mysiga bilder på julen, det syns att ni hade det bra!God fortsättning! Gillar Leias klänning,den är väl från meandi eller? Kram

Malin - mamma till h-barn sa...

Axel äter jättebra och han äter allt utom fullkorn. Han börjar själv bli medveten om att han faktiskt inte tål allt bröd eller flingor utan frågar "är det fullkorn i?" "blir jag dålig i magen om jag äter detta?"

Så det enda som märks på Axel att han inte är som andra barn är just bajset. I bland "glömmer" jag liksom bort att han är sjuk och på kvällen kommer jag på "oj, har Axel bajsat idag?" Med tjejerna täker man ju aldrig så och om tjejerna inte bajsar en dag så är ju inte det hela världen.

Ja, ja,,, på AL tror man att vi kommer att få ha det såhär fram till om nåt år, då tror de att Axel har växt till sig och klarar av att sköta tömningen helt själv.

Hoppas ni mår bra och jag är nyfiken på när ni får svaren från genetik.

Massor med kramar och kärlek!

Unknown sa...

Så mysigt ni har haft det! Jag älskar att frossa i juliga bilder =)

Och Leia alltså.. hon är alltid lika fin i håret! Att du hinner!!!

Puss till Stella från Mama

Kram