måndag 19 december 2011

Pressfotografens bildserie på oss

Här kommer den utlovade bildserien som pressfotografen från Expressen tog på oss i torsdags. Jag fick tio bilder men plockade bort de värsta. Han tog dock självklart betydligt fler. Det var den andra bilden uppifrån som publicerades i tidningen. Det var ett av mina önskemål. Och de valde den som layout-mässigt passade bäst, sa reportern.

Varsågod.


Familjen sweetie bakar lussekatter!













Så vad tycker ni? Vilken var bäst?


Puss och Kram

9 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefina bilder allihopa men jag gillar nog den första där Stella slår ut med armarna bäst:)

Har mailat dig på jobbet;)

Kraam Jenny

Unknown sa...

Jag blev helt kär i den näst nedersta!! Underbar actionbild =)

Vad mysiga bilder, och underbart reportage!

Kram

Camilla sa...

Underbart fina bilder på 3 fina flickor <3

Sandra R sa...

Jag gillar den översta bäst, Stellas armar ser så härligt viftiga ut. Näst bäst är den näst längst ner, också en händelsebild. :) Vad roligt att du fick bilderna, det är bra ljus i dem.
Kram

Anneli Stålberg sa...

Jag gillar alla, men ska jag välja en så blir det den fjärde uppifrån :)

saqer sa...

Faktum att alla är bra! :)

A-K sa...

Jag var nyfiken på bilderna! Jättefina! Kul att ha, gillar den näst längst ner.. Full fart på Stella :-)
Kram A-K

till-vidas-ara sa...

Underbart! vad himla fina de blev *** gillar översta och den där du knådar kringlan i luften :). och vilket fint minne för barnen kära du


kramar mot Jul, Lycke

Anna sa...

mycket fina bilder!!!vad handlade report. om?