måndag 22 mars 2010

Livstecken

Här kommer ett livstecken från mig. Så mycket mer blir det inte. Jag har varit helt ur funktion stora delar av helgen men börjar återfå krafterna. Har tom vart uppe och tittat på tv nu i kväll.

Lördagen var mysig med ridning för Leia (tack syster som tog hand om det) och lite påskpyssel. På söndagen smällde det till och jag mådde sämre än sämst. Fortfarande smärta, yr och matt. Men kan stå på benen lite grann.

Nu ska det nog ordna till sig, sömn gör susen...

kram på er

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Caroline!
Vad skönt att höra från dig igen, har tänkt på dig ska du veta!

Hoppas du mår bättre snart!

Stor kram!
Jenny

Johanna sa...

Vad härligt att du är så positiv med tanke på vad du går igenom just nu! Stor kram till dig...

Anna sa...

Vad tråkigt att det håller i sig så! Tycker du förtjänar att bli bra snart, Kram

Familjen Lindström sa...

För oss fungerar bara Orabase och Fistelsalva. Fistelsalav är receptbelagt, och det ska dessuotm skrivas recept av läkaren för att tillredas = jättedyr. En liten tup (100 ml) kostar närmare 500 kr, men det är såååå värt pengarna och man kommer ju väldigt fort upp i högkostnadsskyddet.

Om du vill ha receptet så ser det ut såhär:
(Själv fattar jag inget av det men super är det i alla fall)

Fistelsalava:
1,2g Vismut subgal
34g Zinci oxidum
34g Amylum trinchi
18,5 g Adeps ianae
100g Oleum linii ad

KRAM och ta hand om dig!!!

Åsa sa...

Caroline, jag önskar verkligen att du mår ännu bättre snart! Du är så duktig som håller humöret uppe. Kram till dig!